środa, 15 października 2014

Książka osobista.

Środa 15.10 czyli historie z życiem pisane pod szyldem



Kiedy tylko u Gagatkowej mamy zobaczyłam, wiedziałam, że zrobimy.
W tym tygodniu wreszcie się udało. Zrobiliśmy książeczkę (a właściwie księgę)  Ja i mój świat.


 Przy okazji poszukaliśmy flag  i herbów.






Najfajniejsze jednak jest to, że ta "publikacja" genialnie porządkuje wiedzę dziecka. Można ją też poczytać młodszemu rodzeństwu :)


Znalazłam jeszcze w sieci inspiracje które zachwyciły mnie zupełnie swoja prostotą pudełka i kubeczki

9 komentarzy :

  1. super Wam to wyszło!i my musimy coś podobnego w końcu zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł aby zrobić coraz większe strony.

    OdpowiedzUsuń
  3. My też robiłyśmy całkiem niedawno: http://ed.bexlab.pl/moje-miejsce-w-swiecie/6677/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa, jakie ładne!
    Pomysł z coraz węższymi/krótszymi stronami genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. No,no i ja chyba zrobię cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wykorzystana wtórnie szara tektura :)) Cały pomysł i Wasze wykonanie bardzo mi się podobają ! Chyba także i na takie archiwa potrzeba czasu nie mało ...? Świetna za to pamiątka - jak dobrze zauważyłaś - także dla młodszego rodzeństwa - Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne. Może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń