czwartek, 15 sierpnia 2013

Na blogach już wkrótce, czyli Zmysłowe Piątki

W każdy piątek, zaczynając od 30 sierpnia opiszę rozwój i funkcjonowanie jednego ze zmysłów. Dla dociekliwych i tych "czepilwych" od razu zaznaczam, że nie będą to wykłady na poziomie akademickim :)

Do każdego zmysłu pokażemy Wam zabawy wspierającą jego rozwój, kreatywne zabawki, gry, książeczki dla małych oraz książki dla dużych...
teatr A3
Harmonogram naszej zabawy:
11. 10. 2013 Wzrok

Zaprosiłam inne blogujące mamy do zabawy. 
Biesy dwa
Dzieka Jabłoń 
Echo ho-ho!
Frajda Przyrodnika, w miarę swoich możliwości, opowie nam jak to jest ze zmysłami u innych przedstawicieli świata przyrody.
Kiedy mama pedagog nie pracuje w swoim zawodzie...
Kreatywnik 
Moje Dzieci Kreatywnie
Tak sobie sz(ż)yje
Wszystkie odcienie macierzyństwa
Z dziećmi, dla dzieci, o dzieciach

oraz facebookowe fanpage
tulmnie.pl
Super Klasa



Tak oto powstawało nasze logo.
Dla mniej domyślnych jest to mózg- organ dowodzący zmysłami.
Tygrys wałkowanie wyćwiczone ma na tip top. I to obiema rękami jednocześnie :)


Szarańczowa mama troszkę obciosała mózg w programie graficznym i wyszło logo- nie będę ukrywać grafik ze mnie kiepski :)

Logo- pobrać można TU




Poszukuję też nazwy teatru ze zdjęcia nr 1.
Może ktoś pamięta?

51 komentarzy :

  1. Teatr ze zdjęcia to Teatr A3 http://www.dziennikteatralny.pl/artykuly/surrealistyczna-manifestacja.html A jeśli chodzi o projekt to piątki tak? Ja jeszcze przy niedzielach byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dziś też bylam na niedzielach ale dziewczyny pisały że lepiej piątki jednak zrobić

      Dzięki za nazwe widziałam ich tak dawno, to było jeszcze "przed dziećmi"... czarna dziura w głowie- na marginesie bardzo polecam ich "Zmysły"

      Usuń
  2. Zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sprawa - będę z zaciekawieniem czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nam się podoba ten projekt i fajnie, że angażuje w niego inne blogi - zawsze to ciekawiej.
    A logo też wygląda fantastycznie, czy Twój maluch opróćz wałkowania sam je przyklejał? Naprawdę rewelacja!

    Zapraszam do bliższego nas poznania – https://www.facebook.com/pages/Hotel-St-Bruno/197153900336090?ref=hl
    Mamy pakiety idealne dla rodzin, np. „Wakacyjna przygoda!”, o którym piszemy na naszym blogu! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chętnie bym się wybrała na mazury, z pakietem czy bez, niestety kolejny urlop za rok, no chyba że uda mi się męża przekonać na zimowy wypoczynek...

      Odpowiadając na pytania tak Tygrysisko sam przyklejał, miał na kartce narysowany mózg- szablon i miał go wypełnić- pokazałam jak. A że u nas ostatnio zamiast bajki leci "Było sobie zycie..." to i budowa mózgu nie obca

      Usuń
  5. Zapowiada się interesująco - będę zaglądać, nie tylko w piątki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Logo na blogu umieszczone:d
    nie mozemy doczekac się 30.08:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł rewelacyjny! Nie mogę się doczekać pierwszych postów

    OdpowiedzUsuń
  8. a my sie zastanawiamy czy jakoś się do was nie podłączyć ???
    :)))
    pomysł fajny :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że się uda, jeśli chcecie tylko ZAPRASZAMY!:)

      Usuń
  9. Super, że już więcej informacji. Na pewno podczas realizacji projektu powstaną inspirujące pomysły na wspieranie świata zmysłów:-)już się nie możemy doczekać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję że to będzie świetna zabawa.

      Usuń
  10. No efekt WOW normalnie! Super pomysł!!! Do czego można linkować logo - bo chętnie ten projekt pokażę u siebie na blogu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, nie wiem gdzie linkować chyba do tego, bo z tego posta później będa przekierowania do poszczególnycvh dni i dalej do blogów.
      Jak zrobisz tak będzie ok, dzięki :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny pomysł. Tak pomyślałam, że chętnie włączyłabym się, ale nie bardzo kojarzę zasady... nie brałam do tej pory udziału w podobnych przedsięwzięciach ;-) Co Ty na to? Pozdrowienia z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje Was z miłą chęcią :)

      Każdy piątek poświęcony jest jednemu ze zmysów (daty w poście) tego dnia u siebie na blogu umieszczasz, propozycje zabawy/ zabawki/ artykułú/ ksiązki/ ciekawostki co tylko przyjdzie do głowy i jest związane z tym zmysłem. Zabawa polega na tym że na wielu blogach pojawia się taki sam temat tylko widziany oczami innych. Razem tworzymy baze zabaw.
      U mnie dodatkowo będzie opis zmysłu w jaki sposób funkcjonuje i jak się rozwija, ale raczej dla laików w temacie bo nie traktuje bloga naukowo i wątpie zeby ktoś chciał czytać o neurologii w wydaniu akademickim ;)

      Usuń
  12. Witam na pokładzie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i ja się przyłączę ze swoim szyciem....? Gdybym tak uszyła zabawki odpowiadające każdemu zmysłowi, tylko jak tu ugryśc smak i węch?:P Trzeba będzie użyć mózgu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkretnie to lewej półkuli trzeba by...
      Bardzo ciekawie się zapowiada :)
      Myślę że ten metkowy ostatni wytwór też miał jakiś smak

      Usuń
    2. tffffu prawej miało być ;)

      Usuń
  14. Logo umieściłam i... Chętnie bym się podłączyła ;) Jest jeszcze taka możliwość?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej czy my też możemy dołączyć? Świetny pomysł i już się nie mogę doczekać piątku :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały pomysł, mam nadzieję, że będzie inspiracją dla wielu rodziców do zabaw z dziećmi ja jako mama i nauczyciel przedszkola sama chętnie skorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zaproszenie. Uważam, że to świetny pomysł. Chętnie się przyłączę do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, będę uważnie śledzić na blogach, które czytuję! Logo zacne!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Tygrys się napracował przy logo bardzo.
      Ja oczywiście zachęcam do śledzenia wszystkich wpisów :)

      Usuń
  19. Możemy się dopisać ? Gosia i Grześ z Kubą z grzesiowy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł. Jeśli można, z wielką chęcią przyłączymy się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł! I bardzo ciekawy blog :) Cieszę się, ze tu trafiłam :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, ja jak zwykle na sam koniec:) - czy mogę dołączyć do zabawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuę - post na blogu już dopracowany - a na mejla wysłałam "zajawkę" bo chyba nie do końca zrozumiałam wiadomość i dołączyłam nie takie zdjęcia:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. fajny pomysł, fajne logo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo spodobał mi się ten pomysł. Tak bardzo, że pozwoliłam sobie dołączyć do zabawy bez zaproszenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy popełniłam faux pas w ten sposób?

      Usuń
    2. Nie no co ty? Zapraszamy im nas więcej tym weselej :) tylko na równowagę się już nie załapałaś.

      Usuń
    3. Super! Dzięki. Równowagę też mamy, choć spóźnieni. Dopiero założyłam bloga i jeszcze jestem na etapie rozpracowywania bloggera :)

      Usuń
  25. Gratuluję pomysłowości :)) otwarte umysły to coś czego nam trzeba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń